kkblog

Ιουλίου 26, 2010

Το 3ο Φεγγάρι του Αυγούστου

Filed under: Συναντήσεις — kkalog @ 6:26 μμ

Μετά από ιδέα του Νίκου (CarpeNoctum) υπάρχει σκέψη για συνάντηση στην Αθήνα, Σάββατο 28 ή Κυριακή 29 Αυγούστου που κατά τα φαινόμενα οι περισσότεροι μαζεύονται από διακοπές χωρίς να έχουν ακόμη αρχίσει αναχωρήσεις για «πάτρια» εδάφη ή βαρειές υποχρεώσεις.

Καλή αρχή λοιπόν:

  1. Νίκος (CarpeNoctum) +
  2. Κώστας (kkalog)
  3. Αλέξανδρος (soom) +
  4. Αρτέμης (DjArte) +
  5. Δημήτρης (zaharakis)
  6. Γιάννης (lagoudakis)
  7. Βασίλης (pazo)
  8. Σπύρος (avid)
  9. Κωστής (koukoulakis) +
  10. Περικλής (pperiklis)

Μετά από ιδέα του Αλέξανδρου προτείνεται το Maltagliati και αυτό στην «γειτονιά» της Πανόρμου. Φαίνεται ενδιαφέρον, τι λέτε;

Στο μεταξύ έπεσαν οι ιδέες για το Base Grill καθώς και για τη Στροφή.

Επί του παρόντος καταλαβαίνω ότι κλίνουμε ως προς την ημερομηνία για την Κυριακή 29/8 που εξυπηρετεί τους περισσότερους και ως προς το χώρο στο Base Grill για να ικανοποιήσουμε τις σαρκοβόρες διαθέσεις μας.

Μέσα στις επόμενες ημέρες το οριστικοποιούμε και κάνουμε την αναγκαία κράτηση!

UPDATE 25/8 !!! Μετά από επικοινωνία με Base Grill και Maltagliatti είναι και τα 2 κλειστά (το πρώτο ανοίγει την 1η και το δεύτερο την 3η Σεπτεμβρίου). Έτσι λοιπόν είμαστε επί του παρόντος «ανέστιοι». Ας καταθέσουμε μερικές ιδέες μέχρι την Παρασκευή αφού βεβαιωθεί ο καθένας μας ότι ο χώρος είναι ανοικτός την Κυριακή!

Στο πλαίσιο του φιλάθλου πνεύματος, μετά από πρόταση του Αρτέμη για να διευκολυνθεί η θέαση του αγώνα της Εθνικής, η κράτηση λέμε να γίνει για τις 9:00 το βράδυ. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη διαθεσιμότητα σας (και τα άτομα), ώστε να κάνουμε μέχρι την Παρασκευή τη σχετική κράτηση.

UPDATE 27/8 !!! Απόψε κάναμε κράτηση στην ταβέρνα ΔΑΦΝΗ που προτάθηκε από τον Κωστή. Η κράτηση είναι για τις 9:00 το βράδυ της Κυριακής ενώ η ταβέρνα βρίσκεται στο Μπουρνάζι, Μεγάλου Αλεξάνδρου 86, εδώ τα σχετικά στοιχεία και εδώ ο χάρτης! Καλή μας συνάντηση με μια πολύ ενδιαφέρουσα agenda (hardware και «software») 🙂

Στο μεταξύ ετοιμαζόμαστε για special event με τη συμμετοχή του Κυρίου Πτεράρχου προς τα τέλη Σεπτεμβρίου, από αρχές Σεπτεμβρίου θα πρέπει να επανέλθουμε με λεπτομέρειες!
40 Σχόλια »

  1. Εκτός απροόπτου, μάλλον θα καταφέρω να ερθω κι εγώ!

    Σχόλιο από pperiklis — Αύγουστος 28, 2010 @ 12:58 μμ | Απάντηση

  2. Λοιπόν, έπειτα από ερώτηση του Αρτέμη, μπορείτε να προσθέσετε και σε εμένα ένα «+» παραπάνω! 🙂

    Και για ακαδημαϊκούς σκοπούς, μήπως θα θέλετε να κρατάω και εγώ ένα 4 στην συνάντηση με συμβόλαιο στην Voda, για να δούμε πως θα τα πάει το θέμα με το σήμα;:) 😉

    Σχόλιο από soom — Αύγουστος 28, 2010 @ 12:41 μμ | Απάντηση

    • Όλοι οι καλοί χωράνε όπως ξέρεις Αλεξανδρε! Αυτο συμπεριλαμβάνει και τις συσκευές τους, ειδικά τις νεες 🙂

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 28, 2010 @ 12:49 μμ | Απάντηση

      • Ωραία! Θα το ζητήσω από τον αδερφό μου, για να έχουμε να παίζουμε…! 🙂

        Σχόλιο από soom — Αύγουστος 28, 2010 @ 1:25 μμ

  3. δυστυχως παιδια την ωρα που θα γινει η συναντηση θα ειμαι στο καραβι για την επιστροφη στην αθηνα…δεν βρηκα εισητηριο για το πρωι οπως ειχα υπολογισει…..

    Σχόλιο από Γιαννης Λαγουδακης — Αύγουστος 28, 2010 @ 2:02 πμ | Απάντηση

  4. Λοιπόν, κάνοντας μια αναζήτηση στο web, βρήκα ορισμένα πιθανά σημεία να στεγάσουμε την συνάντησή μας, αλλά ταυτόχρονα να ικανοποιήσουμε και την ανάγκη μας για φαγάκι!

    Αναφέρω:
    Βυρίνης: http://athensdailysecret.gr/2010/06/ds75_virinis/
    http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_qsite7_1_10/05/2010_336639

    Μπουκιά-Μπουκιά:http://athensdailysecret.gr/2010/05/ds66_boukia/
    http://www.athinorama.gr/restaurants/articles/default.aspx?i=1565&c=boukia

    Σπύρος & Αντώνης: http://www.ask4food.gr/kritikes-sxolia-estiatoriwn-Athinas/70-estiatoria-tavernes/651–
    http://athensdailysecret.gr/2010/04/ds44_spurosantonis/

    Αυτά τα τρία έκρινα ότι ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις μας. Τονίζω ότι δεν έχω πάει σε κανένα από αυτά, και ούτε τηλεφώνησα ακόμα για να δω αν είναι ανοιχτά την Κυριακή.

    Σχόλιο από rapidis — Αύγουστος 26, 2010 @ 3:43 μμ | Απάντηση

    • Ωραία! Αλεξανδρε δες και αν είναι ανοιχτά και αποφασίζουμε μεταξύ όλων των ιδεών

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 26, 2010 @ 3:50 μμ | Απάντηση

      • Εν τω μεταξύ σε ολόκληρη Αθήνα, δεν έχουμε άλλες προτάσεις; Κάποιος που να έχει πάει κάπου για να μην πάμε σε τυχαίο μαγαζί;

        Καλύτερα να έχουμε μια γνώμη για εκεί που πάμε, μην τύχει και μας βγει ξινό μετά!!!

        Σχόλιο από soom — Αύγουστος 26, 2010 @ 3:57 μμ

  5. Εχω να προτείνω τη Δάφνη(Δαφνούλα) στο Περιστέρι(Κοντά Μπουρνάζι)
    http://www.terpnon.com/portal/restaurants/viewrestaurant?restaurantID=762
    http://www.athinorama.gr/restaurants/articles/default.aspx?c=dafni&i=1587
    Εχω πάει καμιά δεκαριά φορές εκεί.
    99% θα είναι ανοικτό.Τουλάχιστον πέρυσι τέτοια εποχή ήταν.

    Σχόλιο από koukou — Αύγουστος 26, 2010 @ 12:18 πμ | Απάντηση

    • Πολύ καλά Κωστη!

      Θέλεις να πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις αν καταρχην είναι ανοιχτά, στο μεταξύ βλέπουμε τυχον άλλες προτάσεις και αν ειναι αύριο το κλείνουμε!

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 26, 2010 @ 8:18 πμ | Απάντηση

  6. Κώστα σημείωσέ με και εμένα με +. Θα έρθει η Μαριλένα μαζί μου.

    Σχόλιο από CarpeNoctum — Αύγουστος 25, 2010 @ 12:36 μμ | Απάντηση

  7. Ωραία! Κυριακή στις 21:00 στο Base Grill. Μήπως να γίνει η απαραίτητη κράτηση;

    Και λόγω της ημέρας, αν ισχύσουν οι φήμες, μπορεί να μην έχουμε μόνο ένα iPhone 4 (του Νίκου) στο τραπέζι!!! 🙂

    Σχόλιο από soom — Αύγουστος 25, 2010 @ 1:11 πμ | Απάντηση

  8. Πολύ ωραία παιδιά! Επιβεβαιωνω την συμμετοχή μου μετά της κοπέλας μου ( Χριστίνα ) για την Κυριακή στις 9 το βράδυ.

    Σχόλιο από djarte — Αύγουστος 25, 2010 @ 1:02 πμ | Απάντηση

    • Πολύ καλά Αρτέμη!
      (όπου + = έτερον ήμισυ)

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 25, 2010 @ 4:29 πμ | Απάντηση

  9. Και εγώ μεσα.
    Αν κάποιος άλλος νεαρός θελήσει να φέρει την κοπελιά του, θα φέρω κι εγώ τη δική μου.
    Γιατί αν έρθει και είναι μόνη της θα μου φέρει το iPad στο κεφάλι.

    Σχόλιο από koukou — Αύγουστος 24, 2010 @ 11:05 πμ | Απάντηση

    • Πολύ καλή ιδέα η διεύρυνση Κωστή!

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 24, 2010 @ 11:19 πμ | Απάντηση

      • Βλέπω ότι τελικά η συνάντηση θα μετραπεί σε παντοφλοσυνάντηση!!!!! :):):):)

        Σχόλιο από Μιχάλης - abalos — Αύγουστος 24, 2010 @ 11:39 πμ

  10. Να επιβεβαιώσω κι εγω τη συμμετοχή μου, μιας και επιστρέφω στα ιερά Αθηναϊκά χώματα τη Παρασκευή.

    Βασίλης

    Σχόλιο από pazo — Αύγουστος 22, 2010 @ 4:19 μμ | Απάντηση

  11. Έχω άλλη μια πρόταση να κάνω.

    Για να συνδυάσουμε την θέα μαζί με την καλή παρέα και το φαγητό, σε μια γνώριμη περιοχή, θα πρότεινα και την «Στροφή».

    Το διάβασα στο «Κ» της Καθημερινής, περισσότερα εδώ: http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_qsite7_1_11/08/2010_350300

    και τις ιδέες σας βεβαίως!

    Σχόλιο από soom — Αύγουστος 13, 2010 @ 1:30 μμ | Απάντηση

  12. Ευτυχώς, τέλος η Κρήτη και οι σπουδές, οπότε τώρα θα έχω πολύ περισσότερο χρόνο για να είμαι και εγώ παρών και επιτέλους να συναντήσω και τον κ. Πτέραρχο από κοντά!!!

    Όσο για το μαγαζάκι, υποθέτω ότι όλοι λάτρεις της μακαρονάδας είμαστε, οπότε άσχημα δεν θα είναι!!! 🙂

    Κάθε πρόταση δεκτή! Απλά διάβασα για αυτό σε ένα website και είπα να το προτείνω! Διευκολύνει και την πρόσβαση (βλ. Μετρό)…

    Σχόλιο από soom — Αύγουστος 5, 2010 @ 9:32 μμ | Απάντηση

  13. Αν προλάβω να γυρίσω από Πρέβεζα, θα έρθω κι εγώ. Ίσως Κυριακή να είναι πιο βολικά, χωρίς να ´ναι δεσμευτικό αυτό για τη παρέα. Θα ξέρω στα σίγουρα, μετά τον δεκαπενταύγουστο.

    Βασίλης.

    Σχόλιο από pazo — Αύγουστος 5, 2010 @ 6:57 μμ | Απάντηση

    • Μάλλον προς Κυριακή πάμε γιατί αυτό εξυπηρετεί και το Νίκο που θα είναι Χαλκίδα οπότε αν μπορείς θα είναι πολύ καλά!

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 5, 2010 @ 7:14 μμ | Απάντηση

      • Κώστα δεν έχω κανένα πρόβλημα απολύτως τελικά εγώ. Όποια μέρα σας βολεύει!

        Σχόλιο από CarpeNoctum — Αύγουστος 9, 2010 @ 11:14 πμ

      • Πολύ καλά Νίκο, θα πρότεινα μονο Κυριακή για να διευκολύνουμε τυχον επιστρέφοντες όπως ο Βασίλης.

        Προσωπικά πάντως είμαι και εγώ διαθέσιμος και τις δυο ημέρες.

        Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 9, 2010 @ 11:18 πμ

  14. και εγω μεσα!!!!!!!!!!!!!!διπλα μου ειναι!!

    Σχόλιο από Γιαννης Λαγουδακης — Αύγουστος 5, 2010 @ 6:03 μμ | Απάντηση

    • Καλώς το Γιάννη! Δε φτάνουμε τις 9 συναντήσεις του Βορρά, αλλά κάτι κάνουμε και εδώ χαμου 😉

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 5, 2010 @ 6:06 μμ | Απάντηση

  15. Εγω οπως παντα θα ειμαι κοντα σας τοσο ψυχικα, οσο και τεχνολογικα (tokbox, qik, κλπ). Δυστυχως ειναι αδυνατο εκτος απο προγραμματισμενες επισκεψεις στην Αθηνα να βρισκομαι εκει. Κατα πασα πιθανοτητα θα βρισκομαι προς το τελος Σεπτεβριου οικογενειακα μαλλον Αθηνα για μια συγκεντρωση επ ευκαιρια της συμπληρωσης 30 ετων της σειρας μου στη ΣΙ. Οποιος μπορει τοτε θα χαιρομουνα πολυ να βρεθουμε απο κοντα, οικογενειακα παντα (κε kkalog, και οποιος αλλος, τι λετε ?) Θα δειξει, εχουμε καιρο μεχρι τοτε …….

    Σχόλιο από ktsak — Αύγουστος 5, 2010 @ 5:52 μμ | Απάντηση

    • Αυτά είναι εξαιρετικά νέα και απαιτούν ειδικό event Κύριε Πτέραρχε!

      Σχόλιο από kkalog — Αύγουστος 5, 2010 @ 6:13 μμ | Απάντηση

      • Να σαι καλα ρε Κωστη. Ελπιζω να βρεθουμε και παλι απο κοντα, οσο το δυνατον περισσοτεροι !!!!!!

        Σχόλιο από ktsak — Αύγουστος 6, 2010 @ 1:28 πμ

  16. να ειμαστε καλα μεχρι τοτε και εγω μεσα παιδια

    Σχόλιο από zaharakis — Αύγουστος 5, 2010 @ 5:44 μμ | Απάντηση

  17. Για το μαγαζί είμαι μέσα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον!

    Σχόλιο από CarpeNoctum — Αύγουστος 5, 2010 @ 5:05 μμ | Απάντηση

  18. Δυστυχώς εγώ δε θα είμαι παρών ασχέτως το πόσο πολύ θα το ήθελα. Βέβαια πάντα αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο να πιάσω το τζόκερ κ να σταματήσω την δουλεία οπότε θα είμαι σίγουρα παρόν….:)
    πιστεύω με την βοήθεια της τεχνολογίας να καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε…

    Σχόλιο από Μιχάλης - abalos — Ιουλίου 27, 2010 @ 7:10 πμ | Απάντηση

    • Μιχάλη δε μασάμε με τις αποστάσεις, σε θεωρούμε πάντα κοντά. Ανάλογα εγώ πολύ θα ήθελα φέτος να κατέβω Κρητη αλλά δεν το επιτρέπει το πρόγραμμα.

      Σχόλιο από kkalog — Ιουλίου 27, 2010 @ 7:19 πμ | Απάντηση

  19. Και εγώ δηλώνω παρών! Θα είμαι σίγουρα στην Αθήνα εκείνη την περίοδο, και καλώς εχόντων των πραγμάτων, δεν θα έχω τίποτα να κάνω! 🙂

    Σχόλιο από soom — Ιουλίου 26, 2010 @ 8:09 μμ | Απάντηση

  20. Προφανώς και είμαι μέσα. Προτείνω αρχικά την Κυριακή γιατί θα μου είναι πιο εύκολο, αλλά αν οι υπόλοιποι προτιμούν Σάββατο για να μην έχουμε το άγχος της επόμενης εργάσιμης θα τα καταφέρω.

    Σχόλιο από CarpeNoctum — Ιουλίου 26, 2010 @ 7:26 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

